Cruz de Ferro

29 mei 2012 - Cacabelos, Spanje

Lieve allemaal,

Gisteren heb ik de montes de leon beklommen en daar bovenop verscheen dan het cruz de ferro waar ik lang naar heb uitgekeken!!! Het betekende heel veel voor mij en was het was heel emotioneel. Ik heb er mijn steentjes achtergelaten en ben verder gaan trekken met ene Irma met wie ik vele gesprekken heb. De tocht was lang, heet, veel klimmen en dalen en over stenige bergpaden. Maar aan het eind van de dag een goede herberg. Vanaf LEON is het veel rustiger geworden, mede dankzij de langere trajecten die ik loop. De oorspronkelijke meelopers ben ik ondertussen kwijt maar dat hoort erbij. Het weer is nog steeds prachtig, heel warm zelfs. Vandag gekomen tot Cacabelos. Herberg matig, maar ja, het hoort er allemaal bij. Ik teer nog steeds op het nachtje pension in Leon. De tocht vordert gestaag en ik zit al onder de 200 km. Ov er 2 dagen nog een keer een flinke hoogte: 1330 m.
Ondertussen denk ik aan jullie en iedereen is al een keer een dagje meegeweest op mijn reis.